Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Osnovna škola, Autoritet

22.01. Seminar 95-9: Osnovna škola "Jovan Dučić" Petrovaradin, 20. i 21.01.2018.g.18.12. Seminar 95-8: Osnovna škola "Radojka Lakić" Beogrd, 16. i 17.12.2017. g.08.09. Seminar 95-6: Osnovna škola "Svetozar Miletić" Zemun, 02. i 03.09.2017. g.29.05. Seminar 95-3: Osnovna škola "Vladimir Rolović" Rakovica, 27. i 28.05.2017. g.24.04. Seminar 95-2: Osnovna škola "Ilija Garašanin" Grocka, 22. i 23.04.2017. g,23.01. Seminar 95-1: Osnovna škola "Ivan Gundulić" Novi Sad, 21. i 22.01.2017. g.23.06. Seminar 88-33: Osnovna škola "Nikola Tesla" Skela, 21. i 22.06.2016. g.17.05. Seminar 88-29: Osnovna škola "Jovan Jovanović Zmaj" Obrenovac, 12.03. i 15.05.2016. g.16.05. Seminar 88-31: Osnovna škola "Vuk Karadžić" Novi Sad, 13. i 14.05.2016. g.28.03. Seminar 88-30: Osnovna škola "Sveti Sava Vrčin", 26. i 27.03.2016. g.20.02. Seminar 88-28: Osnovna škola "Đura Daničić" Novi Sad, 19. i 20.02.2016. g12.11. Seminar 88-22: Osnovna škola "Pavle Savić" Beograd, 07. i 08.11.2015. g.02.11. Seminar 88-21: Osnovna škola "Zmaj Jova Jovanović" Ruma, 31.10. i 1.11.2015. g.21.09. Seminar 88-20: Dom učenika srednjih škola Sremska Mitrovica, 19. i 20.09.2015. g.24.08. Seminar 88-17: OŠ "Draževac" Draževac, 22. i 23.08.2015. g.15.06. Seminar 88-15: Osnovna muzička škola Grocka, 13. i 14.06.2015. g.18.05. Seminar 88-14: OŠ "Vasa Stajić" Novi sad, 16. i 17.05.2015. g.20.04. Seminar 88-13: TRC "Momčilo Čeković" Koštunići, 18. i 19.04.2015. g.03.03. Seminar 88-11: Osnovna škola "Petar Tasić" Lešnica, 28.02. i 1.03.2015. g.24.01. Seminar 88-10: OŠ "Grabovac" Grabovac, 21. i 22.01.2015. g.27.10. Seminar 88-4: OŠ "Branko Radičević" Nikinci,25. i 26.10.2014. g.28.09. Seminar 88-2: OŠ "Milan Ilić Čiča" Aranđelovac, 26. i 27.09.2014. g.15.09. Seminar 88-1: ETŠ "Mihajlo Pupin" Novi Sad, 13. i 14.09.2014.g. (osnovne i srednje škole)25.08. Seminar 113-17: Osnovna škola "Desanka Maksimović" Beograd, 23. i 24.08.2014. g.20.01. Seminar 113-15: Osnovna škola "Jelena Ćetković" Beograd, 18. i 19.01.2014.g.30.12. Seminar 113-14: Za Muzičku školu "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 26. i 27.12.2013. g.30.09. Seminar 113-13: Za učesnike iz Osnovne muzičke škole "Vladimir Đorđević" iz Beograda, 28. i 29.09.2013.g.24.06. Seminar 113-12: Za učesnike iz smederevskih osnovih i srednjih škola, Regionalni centar Smederevo, 22. i 23.06.2013.14.04. Seminar 113-11: OŠ "Mika Mitrović" Bogatić, za zaposlene iz svih osnovnih škola sa područja Opštine Bogatić, 13. i 14.04.2013.08.04. Seminar 113-10: OŠ "Vuk Karadžić" Badovinci, za zaposlene iz svih osnovnih škola sa područja Opštine Bogatić, 6. i 7.04.2013. g01.04. Seminar 113-9: Centar za stručno usavršavanje Leskovac, 30. i 31.03.2013. g.19.11. Seminar 113-5: Za učesnike iz osnovnih i srednjih škola, Centar za stručno usavršavanje Kikinda, 17. i 18.11.2012.g.12.11. Seminar 113-4: Osnovna škola "Nata Jeličić", Regionalni centar Šabac, 10. i 11.11.2012.18.09. Seminar 113-1: Za "Prvu obrenovačku osnovnu školu", Obrenovac, 15. i 16.09.2012.

Seminar 95-9: Osnovna škola "Jovan Dučić" Petrovaradin, 20. i 21.01.2018.g.

b]1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani .........................3.97
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika .......3.90
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika ................................3.83
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici....................................3.97
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad..........3.60
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi........... 3.97
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada .......... 3.97
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja................................ 3.83
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.....................................3.93
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke.........3.97
(srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji 3.89)
11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a) iz Kataloga................. 0
b) od kolega............ 1
v) od ustanove u kojoj radim.....27
g) od centra za stručno usavršavanje.....0
d) od školske uprave................... 0
đ) na neki drugi način ........................2

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 1(3.33%)
d) 60-79% ....... 9(30.00%)
đ) 80-99% ........ 9(30.00%)
e) 100% ........... 11(36.67%)

13. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 30 (100,00%)

b) NE.......... 0(0,00%)

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Veoma korisno, interesantno. Jedan od retkih seminara gde je pažnja održana 100%.
• Obuka mi je pružila vrlo korisne informacije i unapredila moje znanje. Jasne i praktične situacije sa konkretnim rešenjima. Sve pohvale za realizatore seminara!
• Zanimlјivi predavači, veliki trud uložen u organizaciju, motivisanje učesnika.
• Odlično osmišlјeno, vrlo značajne teme.
• Samo tako nastavite, odlični ste.
• Korisni saveti, propraćeni slikovito, da bi bili uspešni u komunikaciji.
• Veoma konstruktivan seminar sa dosta praktičnih saveta, koji mogu da se 100% primene u praksi.

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)
1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Za prvi kontakt sasvim solidan prijem programskih sadržaja i načina realizacije obuke. Značajan broj učesnika uočio je i potvrdio korisnost i primenlјivost ponuđenih znanja i veština.

1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Nije ih bilo, ali je konstatovano da čak trećina učesnika, pre ikakvog pokušaja primene ishoda zajedničkog dvodnevnog rada,u manjoj ili većoj meri sumnja da će im učešće na ovoj obuci pomoći da unaprede sopstveni rad.
Dodatni indikator, koji može da utiče na obim i efekte primene, jeste podatak da šestina učesnika nije iskoristila ponuđene mogućnosti za optimalno uklјučenje u realizaciji obuke, procenjujući da nisu dovoljno iskorišćena njihova prethodna znanja i iskustva.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan

2.1.1. Šta mi se svidelo
• Odlično provedeno vreme, vrlo korisno.
• Zato što smo vodili konstruktivne razgovore, proraćene primerima.
• Da.
• Zanimljivi primeri, objašnjenja...
• Komunikavcija, opuštenost.
• Neposrednost, primeri...
• Primeri iz prakse.
• Komunikacija, konstruktivni predlozi u rešavanju pojedinih situacija.
• Da.
• Da.
• -
• Zanimljiva tema, interaktivan rad, mogućnost da čujem i mišljenja drugih kolega i da prihvatim, tj. hvalim ona mišljenja koja mi koriste.
• Atmosfera i primeri iz prakse.
• Da 5*
• Da.
• Atmosfera i primeri iz prakse.
• Da.
• Za danas je bilo dosta.
• Da („otkačeno“)
• 
• Prosečno
• Odlično,
• Bilo je korisno čuti neke informacija.
• Bilo je korisno potsetiti se, nečeg što samostalno možemo rešiti.
• Sve je bilo OK. Zanimljivo.
• Veoma korisno da kao i roditelj kao i nastavnik prisustvujem ovom seminaru.
• Bilo je korisno čuti neke informacije
• Sve.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Stalna upotreba slenga i čini mi se prečesta upotreba reči „bespomoćan“ uz nastavnika.

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Kao i do sada...
• Ne bih ništa mjenjao.
• Još više praktičnih primera.
• Više praktičnog rada.
• Grupni rad.
• Manje teorije, kraće.
• Možda 1 pauza (pauzica) više  (od 5 do 10 min.). Hvala.
• Još više situacija iz učionice.
• Konkretne primere kako se postaviti autortativno sa uvažavanjem učeničkih prava.
• Kreativnost.

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

2.2.1. Škola je sistem.............4.80
2.2.2. Autoritet..................... 4.90
2.2.3. Disciplina i poz. vasp. .. 4.90
2.2.4. Liderstvo..................... 4.73
2.2.5. Veštine razgovora sa nezgodnim sagov. (Samokontrola i kontrola u komunikaciji).......................... 4.90
2.2.6. Testovi autoriteta…........ 4.80

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara

RAD VODITELJA... 4.87
ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.97
MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.83
ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.70
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.90 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Seminar je sadržajan, kvalitetan i vrlo primenlјiv, koliko na poslu, tako i u životu. Sve pohvale!
• Odličan seminar, samo tako! Bilo bi dobro imati vas u školi bar povremeno 
• Bravo za energiju!
• Voditelј Kaja je veoma zanimlјiva, ubedlјiva, simpatična, neposredna. Bilo mi je veoma prijatno.
• Odlični ste!
• Odlična atmosfera, opuštena...
• Korisno i za profesiju i za privatan život.
• Vidimo se u aprilu. 